Optimaal thuiswerken voor iedereen

Het aantal ziekenhuisopnames daalt, de vaccinatiegraad stijgt en we mogen steeds meer genieten zoals vroeger. Een ander voordeel is ook dat we nu weer vaker naar kantoor mogen gaan. Momenteel is dit eenmaal per week, maar als we zo blijven doordoen dan zal het aantal dagen toenemen.

Telewerk zal echter wel een blijvend iets gegeven worden. Kantooroppervlaktes worden alsmaar kleiner en zullen voornamelijk gebruikt worden voor meetings en andere belangrijke zaken die thuis niet kunnen. Dit hoeft niet per se een nadeel te zijn, maar de waarheid is dat het ook al veel problemen met zich mee bracht. Kinesisten hebben hun handen vol door de gevolgen van een ongezonde thuis-werkhouding.

Omdat wij ergonomisch werken hoog in het vaandel dragen, staan wij open voor al uw vragen. Ontdek hoe u uw werknemers een goede thuiswerkplek kan bieden of hoe u als particulier zelf uw eigen home office kunt samenstellen. Of u nu een thuiswerkplek voor uw werknemers samenstelt of voor uzelf, het assortiment blijft hetzelfde. Een uitgebreid overzicht van de producten kan u hier terugvinden.

  • Voor bedrijven
  • Voor particulieren

Thuiswerkplekken voor bedrijven

1. Samenstelling thuiswerk assortiment

We beginnen altijd met een goed gesprek om te luisteren naar al uw wensen. Dit kan op afspraak of via een videoconferentie. Tijdens dit gesprek zoeken we samen een aangepaste werkoplossing.
U kan ervoor kiezen om enkele stoelen of accessoires te testen om zeker te zijn van een goede keuze.

Maak een afspraak voor advies op maat

contacteer ons

2. Uw persoonlijke mini-webshop

Nadat we uit ons ruim assortiment een selectie hebben samengesteld, beginnen we met het aanmaken van een aangepaste mini-webshop voor uw organisatie. Op deze manier ziet iedereen de geselecteerde thuiswerk artikelen en zo hoeft niemand te zoeken. Budgetten worden hierdoor ook beter onder controle gehouden.

Na het kiezen van de gewenste home office producten kan er worden gekozen waar deze artikelen geleverd mogen worden.

Maak een afspraak voor advies op maat

contacteer ons

3. Levering

Nu de bestelling geplaatst is, dienen we enkel nog een afspraak te maken. We contacteren en leveren zelf om zo elke keer opnieuw controle en kwaliteit te garanderen.

Deze afspraak verloopt volledig volgens de wens van de werknemer zodat er altijd iemand thuis is om de artikelen aan te nemen. Vervolgens geven we nog een woordje uitleg en zorgen dat alles vlot verloopt.

Home office voor particulieren

Zoals eerder vermeld is het assortiment voor particulieren hetzelfde als voor werknemers van bedrijven. Het enige verschil is dat u minder stappen moet doorlopen vooraleer u de producten kan bestellen.

Net zoals met bedrijven luisteren we eerst naar al uw noden en wensen. Vervolgens laten wij u een aantal artikelen zien en testen zoals een ergonomische bureaustoel, zit sta bureau en enkele bureauaccessoires. Zo bent u zeker van uw keuze.

Een goede bureaustoel is voor iedereen iets anders. Daarom is het ook mogelijk om enkele modellen uit te testen alvorens u een aankoopt.

Hebt u nog vragen bij het creëren van uw ideale thuiswerkplek?

contacteer ons

Op zoek naar kantoorartikelen aan scherpe prijzen?

Ontdek onze webshop met +18.000 artikelen

Naar de webshop
Op zoek naar advies rond kantoorinrichting?

Maak vrijblijvend
een afspraak

Contacteer ons